Wyniki wyszukiwania
Jakich czynności związanych z zarządzaniem rejestrem można dokonać przez Internet?
Przez Internet, za pośrednictwem serwisu transakcyjnego można:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/pytania-ogolne#question_97
Po jakim czasie, po otworzeniu rejestru mogę zakupić jednostki?
Aby zakupić jednostki funduszu, należy wpłacić środki tuż po otwarciu rejestru na wskazany rachunek bankowy funduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/pytania-ogolne#question_82
Co się stanie, jeśli zamknę moje IKE lub IKZE przed osiągnięciem wieku emerytalnego?
Jeśli potrzebujesz sięgnąć po zainwestowane pieniądze wcześniej, jest taka możliwość
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ike-ikze#question_2967
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/pytania-ogolne#question_98
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ppe#question_5271