Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Oferta dla firm
Zwiń
Pracownicze Plany Kapitałowe
Pracownicze Programy Emerytalne
Generali Kapitał pod Ochroną
Lokowanie środków firmowych
Fundusze inwestycyjne otwarte
Asset Management
Rozwiązania indywidualne
Subfundusze SGB
Informacje i dokumenty
Zwiń
Aktualności
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Dokumenty
Baza wiedzy
FAQ
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Serwis Transakcyjny
Aplikacja mobilna
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Kadra
Kontakt
Zrównoważony rozwój
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
50
Aktualności
43
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
1
Podstrony
0
FAQ
6
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Ile będziesz mieć PPK, jeśli jesteś zatrudniony(a) w kilku
firma
ch?
Strona Główna
FAQ
Ile będziesz mieć PPK, jeśli jesteś zatrudniony(a) w kilku firmach?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2446
Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
Chcąc złożyć zlecenie zamiany, wybierz opcję „Zlecenia", a następnie „Zamiana".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_126
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu. Następnie kliknij „Kup”, a potem – „Kup fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_122
Następna Strona