Wyniki wyszukiwania
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Czy mogę upoważnić inną osobę do zarządzania moimi funduszami?
Istnieje możliwość upoważnienia innej osoby do zarządzania funduszami.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/pytania-ogolne#question_79
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/pytania-ogolne#question_78
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_119
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ike-ikze#question_2971
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ppe#question_5271