Wyniki wyszukiwania
Teraz jeszcze łatwiej zainwestujesz online
Jeśli już jesteś naszym klientem, chcesz zainwestować w kolejny fundusz lub zrobić zmianę w obecnej inwestycji, ale nie masz dostępu online, ten artykuł jest dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie inwestujesz w naszym Towarzystwie to… ten artykuł także jest dla Ciebie.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-instytucjonalny/teraz-jeszcze-latwiej-zainwestujesz-online
Opublikowany: 25.06.2021
Prosty i bezpieczny dostęp online do Twoich inwestycji
Szybciej, zdalnie i bezpiecznie – potwierdzanie tożsamości za pomocą usługi mojeID i natychmiastowy dostęp online do Twojej inwestycji. Generali Investments TFI wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID. Usługa KIR zapewni klientom indywidualnym Towarzystwa dostęp do usług świadczonych online.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-instytucjonalny/prosty-i-bezpieczny-dostep-online-do-twoich-inwestycji
Opublikowany: 25.05.2021
Zostaliśmy wpisani do ewidencji instytucji oferujących PPK
Generali Investments TFI decyzją Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) zostało wpisane do ewidencji instytucji, które mogą oferować Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Wpis do ewidencji prowadzonej przez PFR otwiera drogę do prowadzenia PPK.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-instytucjonalny/union-investment-tfi-wpisane-do-ewidencji-instytucji-oferujacych-ppk
Opublikowany: 29.05.2019
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-instytucjonalny/faq/ppe#question_5271