#65 Jak pandemia wpłynęła na działania employer branding? – Paulina Mazur

      
    
Podcasty / 2020-07-28 / autorzy: Generali Investments

Dziś moim gościem jest Paulina Mazur, ekspert od employer brandingu.
Rozmawiamy o tym, co zmieniło się w działaniach pracodawców w zakresie employer branding w związku z pandemią, czy prowadzone są inaczej niż wcześniej. Paulina opowie też o dobrych praktykach w tej dziedzinie, z którymi ostatnio się spotkała.

Z tego odcinka dowiecie się:

  • kim jest i czym zajmuje się Paulina,
  • co oznacza termin employer branding,
  • co obecnie zmieniło się w jej branży,
  • co zmieniło się w pracy Pauliny po ogłoszeniu pandemii,
  • o przykładach dobrych praktyk w zakresie employer brandingu,
  • jak pandemia wpłynęła na postrzeganie niektórych zawodów,
  • czy firmy ufają swoim pracownikom,
  • jak pracodawcy kontrolują swoich pracowników pracujących zdalnie,
  • jak managerowie radzą sobie ze zdalnym zarządzaniem,
  • jak firmy pomagały swoim pracownikom zaadaptować się do pracy zdalnej,
  • czy w tym okresie można zwalniać po ludzku i jakie Paulina zna przykłady takich praktyk,
  • jak pracodawcy mogą sobie radzić, aby uniknąć lub zminimalizować zwolnienia,
  • czy employer branding mocno się zmienił przez pandemię,
  • czy zmieniła się motywacja do wyboru pracy i kryteria oceny jej atrakcyjności,
  • czy employer branding zejdzie teraz na dalszy plan,
  • jakie lekcje dla pracodawców wynikają z pandemii.

Zapraszam do wysłuchania.

Podcast "Po Ludzku o Pieniądzach" jest również dostępny dla urządzeń mobilnych z systemem iOS w iTunes » i z Androidem w PlayerFM »

Treści prezentowane w podcastach "Po Ludzku o Pieniądzach" są opiniami prowadzącego i jego gości i odzwierciedlają ich osobiste poglądy. Nie należy interpretować ich jako opinii lub stanowiska Generali Investments TFI S.A. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za trafność oraz kompletność informacji przekazywanych przez prowadzącego i jego rozmówców.