Kariera

Pracuj razem z nami

Jako Generali Investments TFI, od 1995 roku dostarczamy innowacyjne rozwiązania inwestycyjne, takie jak np. fundusze i portfele asset management. Nasza praca obejmuje różnorodne obszary, m.in. Zarządzanie Funduszami Inwestycyjnymi, Rozwój Produktów, Wycena Funduszy, Obsługa Klienta. Dzięki zaangażowaniu naszych zespołów, obecnie satysfakcję znalazło już ponad 175 tysięcy inwestorów, z którymi każdego dnia budujemy partnerskie relacje.

Pobierz nasz Culture Book i dowiedz się więcej o naszej codziennej pracy, kulturze organizacyjnej czy opcjach rozwoju.

Benefity


Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności techniczne, interpersonalne oraz menadżerskie
Prywatna opieka medyczna z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
Projekty międzynarodowe pod skrzydłami ekspertów z Grupy Generali
Praca w modelu hybrydowym
Darmowe wsparcie terapeutyczne dostępne w godzinach pracy
Ubezpieczenie grupowe i zniżki na produkty Generali
Platforma MyBenefit, karty MultiSport i FitProfit 
Przyjazne psom oraz środowisku biuro z przestrzeniami do pracy kreatywnej
Program „Spokojny powrót z Generali” wpierający rodziców
Program well-beingowy #Dbamosiebie
Siłownia w biurze
Program emerytalny i dodatkowe świadczenia socjalne 

Proces rekrutacji krok po kroku


1
Aplikacja online
Wybierz interesujące Cię stanowisko i wyślij do nas CV. Chętnie zapoznamy się z Twoim doświadczeniem.
2
Wywiad telefoniczny
Ten etap umożliwi Ci lepsze poznanie stanowiska i naszej firmy. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania odnośnie dalszego procesu rekrutacji.
3
Rozmowa rekrutacyjna
Po wstępnej rozmowie zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne (zdalnie lub do naszego biura). To okazja do opowiedzenia o swoim doświadczeniu, planach rozwoju i zadania kolejnych pytań odnośnie stanowiska pracy.
4
Propozycja współpracy
Złożymy Ci ofertę zgodną z tym, co ustaliliśmy podczas procesu rekrutacji i przekażemy wszystkie istotne informacje dotyczące zatrudnienia.
5
Witamy w Generali Investments TFI
Od teraz jesteś częścią naszego zespołu. Już wkrótce rozpoczniesz z nami proces onboardingu, czyli powitamy Cię na pokładzie i wyposażymy w przydatne informacje.
Analityk w Departamencie Zarządzania Ryzykiem

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad codziennymi procesami zarządzania ryzykiem
  • Raportowanie ryzyka funduszy dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Rozwój narzędzi do pomiaru ryzyka funduszy
  • Modelowanie nowych kategorii ryzyka oraz pomiaru ryzyka dla nowych typów instrumentów finansowych
  • Pomiar wyników funduszy, porównanie z benchmarkami i wynikami funduszy innych towarzystwa
  • Kalkulacja i raportowanie miar performance funduszy
  • Przygotowywanie danych w odpowiedzi na zapytania i audyty


Nasze wymagania

  • Ukończone studia magisterskie/licencjackie, preferowane specjalizacje – metody ilościowe, finanse i bankowość, matematyka finansowa, informatyka, ekonometria
  • Preferowane minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy z instrumentami finansowymi/analizą danych i modelowaniem ze szczególnym wskazaniem na doświadczenie w Towarzystwach Funduszy Inwestycyjnych
  • Biegła znajomość obsługi pakietu MS Excel
  • Znajomość języków SQL, VBA
  • Minimum podstawowa znajomość obsługi aplikacji Matlab lub innego języka programowania (np. R, Python)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność praktycznego zastosowania metod analizy ilościowej (ekonometria, statystyka)
  • Zainteresowania w zakresie funkcjonowania rynków finansowych, metod pomiaru i zarządzania ryzykiem rynkowym, płynności, kredytowym oraz ESG


To oferujemy

  • Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności, dopasowanych do potrzeb i konkretnych wyzwań biznesowych
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych
  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
  • Darmowe wsparcie terapeutyczne, dostępne w godzinach pracy
  • Ubezpieczenie grupowe i zniżki na ubezpieczenia indywidualne
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej, na której można wykupić m.in. kartę MultiSport lub bilety do kina czy teatru w preferencyjnych cenach

 

O nas

Jesteśmy obecni na rynku od 1995 roku i jesteśmy częścią jednej z największych grup finansowych na świecie. Nieprzerwanie pracujemy na opinię dobrego, cenionego towarzystwa funduszy inwestycyjnych. Kilkanaście lat z rzędu stawaliśmy na podium (w tym 8-krotnie jako najlepsze TFI) prestiżowego rankingu TFI organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” i niezależną firmę analityczną Analizy Online. Byliśmy również wielokrotnie nagradzani Złotymi Portfelami i statuetkami Byków i Niedźwiedzi.
Poznaj nas bliżej: https://www.generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/o-generali-investments.

 

Menedżer ds. Sprzedaży w Departamencie Sieci Sprzedaży - Dystrybutorzy (Region Centralny)

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, współorganizowanie i realizacja spotkań, konferencji, seminariów i szkoleń dla klientów instytucjonalnych i dystrybutorów współpracujących z TFI
  • Bieżąca współpraca i budowanie relacji z dystrybutorami współpracującymi z TFI, celem zwiększenia udziału w rynku i przychodu ze sprzedaży
  • Wsparcie Dyrektorów Regionalnych w przygotowaniu i realizacji zadań m.in. wsparcie logistyczne i operacyjne w organizowanych eventach i spotkaniach z dystrybutorami współpracującymi z TFI
  • Regularne raportowanie wyników, aktywności i postępów pracy
  • Współpraca z innymi departamentami nad działaniami/materiałami wspierającymi sprzedaż i obsługę dystrybutorów

 

Nasze wymagania

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży funduszy inwestycyjnych, preferowane doświadczenie w bankowości premium
  • Znajomość rynku funduszy inwestycyjnych
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji
  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub dodatkowe szkolenia z zakresu finansów lub pokrewnych dziedzin
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność planowania
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Entuzjazm, samodzielność, odpowiedzialność i skuteczność w działaniu

 

To oferujemy

  • Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności, dopasowanych do potrzeb i konkretnych wyzwań biznesowych
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych
  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
  • Darmowe wsparcie terapeutyczne, dostępne w godzinach pracy
  • Ubezpieczenie grupowe i zniżki na ubezpieczenia indywidualne
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej, na której można wykupić m.in. kartę MultiSport lub bilety do kina czy teatru w preferencyjnych cenach

 

O nas

Jesteśmy obecni na rynku od 1995 roku i jesteśmy częścią jednej z największych grup finansowych na świecie. Nieprzerwanie pracujemy na opinię dobrego, cenionego towarzystwa funduszy inwestycyjnych. Kilkanaście lat z rzędu stawaliśmy na podium (w tym 8-krotnie jako najlepsze TFI) prestiżowego rankingu TFI organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” i niezależną firmę analityczną Analizy Online. Byliśmy również wielokrotnie nagradzani Złotymi Portfelami i statuetkami Byków i Niedźwiedzi.
Poznaj nas bliżej: https://www.generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/o-generali-investments.

 

Starszy Specjalista Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów w Wirtualnym Oddziale (prowadzenie rozmów online + obsługa czatu z uczestnikami i potencjalnymi klientami),
  • Obsługa Klientów w Punkcie Obsługi Klienta TFI,
  • Współpraca z siecią Agentów współpracujących z TFI
  • Przyjmowanie i wyjaśnianie zleceń, dyspozycji oraz spraw bieżących (w tym skarg i reklamacji),
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu procedur dla pracowników infolinii
  • Pomoc w przygotowywaniu prezentacji produktowych i sprzedażowych
  • Utrzymywanie relacji i ścisła współpraca z Agentem Transferowym w kwestiach operacyjnych i transakcyjnych związanych z obsługą uczestników
  • Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej
  • Pomoc przy aktualizacji procedur sprzedaży
  • Aktywny udział w projektach biznesowych prowadzonych w TFI

 

Nasze wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku funduszy inwestycyjnych
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość na wyzwania

 

To oferujemy

  • Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności, dopasowanych do potrzeb i konkretnych wyzwań biznesowych
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych
  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
  • Darmowe wsparcie terapeutyczne, dostępne w godzinach pracy
  • Ubezpieczenie grupowe i zniżki na ubezpieczenia indywidualne
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej, na której można wykupić m.in. kartę MultiSport lub bilety do kina czy teatru w preferencyjnych cenach

 

O nas

Jesteśmy obecni na rynku od 1995 roku i jesteśmy częścią jednej z największych grup finansowych na świecie. Nieprzerwanie pracujemy na opinię dobrego, cenionego towarzystwa funduszy inwestycyjnych. Kilkanaście lat z rzędu stawaliśmy na podium (w tym 8-krotnie jako najlepsze TFI) prestiżowego rankingu TFI organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” i niezależną firmę analityczną Analizy Online. Byliśmy również wielokrotnie nagradzani Złotymi Portfelami i statuetkami Byków i Niedźwiedzi.
Poznaj nas bliżej: https://www.generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/o-generali-investments.