Szanowni Państwo,
z uwagi na bezpieczeństwo Klientów i Pracowników oraz zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) mającymi na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się choroby (COVID-19) podjęliśmy decyzję, że obsługa klientów funduszy od 2 listopada 2020 r. do odwołania nie będzie odbywać się stacjonarnie w Punkcie Obsługi Klienta przy ulicy Polnej 11 w Warszawie.
Zapraszamy Państwa do korzystania z naszych zdalnych kanałów obsługi, tj. Serwisu Transakcyjnego, Aplikacji Mobilnej oraz Wirtualnego Oddziału, gdzie mogą Państwo złożyć zlecenia i dyspozycje oraz uzyskać informacje o stanie swoich inwestycji.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji również:
Z poważaniem
Zespół Generali Investments TFI S.A.
ul. Polna 11 (budynek IBC2, wejście od ul. Polnej)
00-633 Warszawa
biuro 22 449 04 77
infolinia Funduszy FIO/SFIO 801 144 144 lub 22 449 03 33
(pon. - pt., 9:00 – 17:00)
fax: 22 449 04 76
Generali Investments Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ulicy Polnej 11, 00-633 Warszawa. Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 50329, o kapitale zakładowym 21 687 900,00 PLN, opłaconym w całości, NIP 527-10-24-937.
Generali Investments TFI S.A.
ul. Polna 11, Warszawa
(budynek IBC2, 12 piętro, wejście od ul. Polnej)
(22) 449 03 50 (poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00)
ppk@generali-investments.pl
Informacje: ProService Finteco Sp. z o.o. (22) 588 18 51 (poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00)
https://wirtualnyoddzial.generali-investments.pl
(poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00)
(22) 449 04 77, (22) 338 91 86
instytucje@generali-investments.pl
(22) 449 03 33 (pon. - pt., 9:00 – 17:00)
reklamacje_tfi@generali-investments.pl
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem rozpatrywania reklamacji.