Promocje: "UniLokata Plus dopłata" oraz "Unilokata PLUS 1% więcej" - prawomocna DECYZJA UOKiK
    
      

#94 Co to jest CEM i jak dzięki niemu zyskują klienci i firmy? – Joanna Hirsz

      
    
Podcasty / 2021-02-16 / autorzy: Generali Investments

Dziś moim gościem jest Joanna Hirsz-Kropińska, ekspertka od CEM (Customer Experience Management), która opowie o ty, czym jest CEM i dlaczego firmom opłaca się jego wdrożenie.

W odcinku usłyszycie:

  • czym zawodowo zajmuje się Joanna,
  • jakie były początki jej firmy,
  • jaka jest różnica pomiędzy CRM a CEM,
  • jakie korzyści przynosi firmie wdrożenie CEM,
  • z jakimi innymi działaniami mylone jest CEM,
  • kiedy klient może rozpoznać, że dana firma wdrożyła CEM,
  • czy wdrożenie CEM jest kosztowne i od czego zależy koszt,
  • jak firmom zwraca się inwestycja w CEM,
  • dlaczego warto inwestować w CEM,
  • co to jest NPS i dlaczego powinien być wysoki,
  • kim jest promotor,
  • jakie koszty wiążą się z wdrożeniem CEM,
  • jakie czynniki wpływają na kosztowność wdrożenia,
  • przykłady wdrożenia CEM z sukcesem,
  • czy CEM zadziała także w przypadku tzw. wpadki wizerunkowej,
  • dlaczego warto słuchać klientów.

Zapraszam do wysłuchania i komentowania.

Treści prezentowane w podcastach "Po Ludzku o Pieniądzach" są opiniami prowadzącego i jego gości i odzwierciedlają ich osobiste poglądy. Nie należy interpretować ich jako opinii lub stanowiska Generali Investments TFI S.A. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za trafność oraz kompletność informacji przekazywanych przez prowadzącego i jego rozmówców.