Jak kupować fundusze?

Brak opłat manipulacyjnych
- 0 zł za obsługę
- 0 zł za zlecenie nabycia, zamiany, konwersji, odkupienia
- 0 zł za otwarcie konta emerytalnego IKE/IKZE

Dostęp do pełnej oferty Generali Investments TFI

Dostęp do inwestycji, gdziekolwiek jesteś
Dzięki dostępowi online (Serwis Transakcyjny) masz pełną informację o swojej inwestycji oraz możliwość składania zleceń bez wychodzenia z domu. Dodatkowo poprzez Aplikację Mobilną uzyskasz podgląd inwestycji i złożysz podstawowe zlecenia w swoim telefonie.

Promocje dla klientów bezpośrednich
Jak kupić fundusz?

Otwórz konto w 5 minut
Jeśli jeszcze nie wybrałeś funduszu lub posiadasz inwestycję bez dostępu online - wystarczy, że zautoryzujesz dane przy pomocy swojego konta w banku. W kilka minut otworzysz dostęp online do Serwisu Transakcyjnego z podglądem inwestycji oraz możliwością zakupu funduszy i kont emerytalnych.
Jak to zrobić?
1. Wybierz opcję „Otwórz konto” na Stronie Głównej.
2. Potwierdź tożsamość online za pomocą konta w bankowości internetowej.
3. Uzupełnij dane konta i autoryzuj kodem SMS.
4. Odbierz e-mail z potwierdzeniem otwarcia konta w Serwisie Transakcyjnym, zaloguj się danymi, które podałeś w formularzu i rozpocznij inwestowanie otwierając rejestry w wybranych subfunduszach.
Spotkaj się z konsultantem w Wirtualnym Oddziale
Jeśli chciałbyś, aby w procesie zakupu towarzyszył Ci nasz konsultant, nie musisz umawiać się na wizytę w biurze – wystarczy, że wybierzesz opcję rozmowy wideo w Wirtualnym Oddziale i tam złożysz zlecenie.
Jak to zrobić?
1. Przygotuj niezbędne dokumenty – dowód osobisty oraz dane kontaktowe i numer rachunku bankowego.
2. Upewnij się, że Twój komputer posiada podłączoną kamerę internetową i mikrofon.
3. Wybierz opcję rozmowy wideo w Wirtualnym Oddziale, a następnie oczekuj na połączenie z konsultantem.
Wirtualny Oddział dostępny jest od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, bez konieczności wcześniejszego umawiania się.
Umów się na spotkanie w Punkcie Obsługi Klienta
POK TFI
1. Skontaktuj się z nami pod numerem tel. 22 588 18 51.
2. Po ustaleniu terminu oraz godziny wizyty przyjdź na spotkanie w naszym Punkcie Obsługi Klienta.
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
POK Agenta Transferowego
Zapraszamy też do Punktu Obsługi Klienta Agenta Transferowego ProService Finteco Sp. z o.o.*
ul. Konstruktorska 12A ( wejście C, IV piętro)
02-673 Warszawa
(poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00)
*POK Agenta Transferowego nie realizuje obsługi w ramach Pracowniczych Planów Emerytalnych (PPE), Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) i Funduszy Inwestycyjnych Zamkniętych.
- ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA
- BANK BNP PARIBAS S.A.
- BIURO MAKLERSKIE BANK PEKAO SA
- BANK HANDLOWY W WARSZAWIE S.A.
- CERES DOM INWESTYCYJNY S.A.
- DOM INWESTYCYJNY XELION SP. Z O.O.
- DOM MAKLERSKI BDM SA
- DOM MAKLERSKI BOŚ/BANK BOŚ
- DOM MAKLERSKI MBANKU S.A.
- EVO Dom Maklerski S.A.
- F-TRUST iWEALTH S.A.
- GENERALI FINANCE SP. Z O.O
- GENERALI INVESTMENTS TFI SA
- ING BANK ŚLĄSKI SA
- IPOPEMA Securities S.A.
- KUP FUNDUSZ S.A.
- MBANK S.A.
- Michael / Ström Dom Maklerski S.A.
- NOBLE SECURITIES S.A.
- NIEZALEŻNY DOM MAKLERSKI S.A.
- PHINANCE S.A.
- PRIVATE WEALTH CONSULTING SP. Z O.O
- PROFITUM WEALTH MANAGEMENT SP. Z O.O.
- PROSERVICE FINTECO SP. Z O.O.
- Q VALUE SP. Z O.O.
- SANTANDER BANK POLSKA S.A.
- STARFUNDS SP. Z.O.O.
- TRÓJMIEJSKA KANCELARIA FINANSOWA SP. Z O.O.
- VeloBank S.A.