Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Oferta dla Ciebie
Zwiń
Fundusze inwestycyjne otwarte
Aktualne perspektywy funduszy
Generali Kapitał pod Ochroną
IKE/IKZE
Pracownicze Plany Kapitałowe
PPE dla pracowników
Oferta premium
Promocje
Dla firm
Zwiń
Pracownicze Plany Kapitałowe
Pracownicze Programy Emerytalne
Lokowanie środków firmowych
Asset Management
Generali Kapitał pod Ochroną
Rozwiązania indywidualne
Bankowość Spółdzielcza
Informacje
Zwiń
Jak kupować fundusze?
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Baza wiedzy
FAQ
Dokumenty
Aktualności
Po Ludzku o Pieniądzach
Z dzieckiem o pieniądzach
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Wirtualny Oddział
Kalkulatory emerytalne
Serwis Transakcyjny
Aplikacja mobilna
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Zostań naszym Agentem
Kadra
Kontakt
Zrównoważony rozwój
Kontakt dla mediów
Dla akcjonariuszy
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
10
Aktualności
3
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
0
Podstrony
0
FAQ
7
Teraz jeszcze łatwiej zainwestujesz online
Strona Główna
Aktualności
Teraz jeszcze łatwiej zainwestujesz online
Jeśli już jesteś naszym klientem, chcesz zainwestować w kolejny fundusz lub zrobić zmianę w obecnej inwestycji, ale nie masz dostępu online, ten artykuł jest dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie inwestujesz w naszym Towarzystwie to… ten artykuł także jest dla Ciebie.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/display-article/klient-indywidualny/teraz-jeszcze-latwiej-zainwestujesz-online
Opublikowany: 25.06.2021
Prosty i bezpieczny dostęp online do Twoich inwestycji
Strona Główna
Aktualności
Prosty i bezpieczny dostęp online do Twoich inwestycji
Szybciej, zdalnie i bezpiecznie – potwierdzanie tożsamości za pomocą usługi mojeID i natychmiastowy dostęp online do Twojej inwestycji. Generali Investments TFI wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID. Usługa KIR zapewni klientom indywidualnym Towarzystwa dostęp do usług świadczonych online.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/display-article/klient-indywidualny/prosty-i-bezpieczny-dostep-online-do-twoich-inwestycji
Opublikowany: 25.05.2021
Zostaliśmy wpisani do ewidencji instytucji oferujących PPK
Strona Główna
Aktualności
Zostaliśmy wpisani do ewidencji instytucji oferujących PPK
Generali Investments TFI decyzją Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) zostało wpisane do ewidencji instytucji, które mogą oferować Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Wpis do ewidencji prowadzonej przez PFR otwiera drogę do prowadzenia PPK.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/display-article/klient-indywidualny/union-investment-tfi-wpisane-do-ewidencji-instytucji-oferujacych-ppk
Opublikowany: 29.05.2019
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Strona Główna
FAQ
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271
Następna Strona