Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Oferta dla Ciebie
Zwiń
Fundusze inwestycyjne otwarte
Aktualne perspektywy funduszy
Generali Kapitał pod Ochroną
IKE/IKZE
Pracownicze Plany Kapitałowe
PPE dla pracowników
Oferta premium
Promocje
Dla firm
Zwiń
Pracownicze Plany Kapitałowe
Pracownicze Programy Emerytalne
Lokowanie środków firmowych
Asset Management
Generali Kapitał pod Ochroną
Rozwiązania indywidualne
Bankowość Spółdzielcza
Informacje
Zwiń
Jak kupować fundusze?
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Baza wiedzy
FAQ
Dokumenty
Aktualności
Po Ludzku o Pieniądzach
Z dzieckiem o pieniądzach
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Wirtualny Oddział
Kalkulatory emerytalne
Serwis Transakcyjny
Aplikacja mobilna
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Zostań naszym Agentem
Kadra
Kontakt
Zrównoważony rozwój
Kontakt dla mediów
Dla akcjonariuszy
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
37
Aktualności
11
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
4
Podstrony
0
FAQ
22
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie
transakcyjny
m dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie
transakcyjny
m:
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
Hasła jednorazowe do autoryzacji zleceń możesz otrzymywać na jeden z poniższych sposobów:
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_141
Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
Strona Główna
FAQ
Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
Tak, po dokonaniu każdej transakcji generowane jest jej potwierdzenie.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_127
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis
transakcyjny
możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Co to jest Serwis
Transakcyjny
?
Strona Główna
FAQ
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis
Transakcyjny
to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie
transakcyjny
m.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
Czy rejestrując się w Serwisie
Transakcyjny
m mogę zaktualizować swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu. Następnie kliknij „Kup”, a potem – „Kup fundusz”.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_122
Czy w Serwisie
Transakcyjny
m mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
Strona Główna
FAQ
Czy w Serwisie Transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
Tak. Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_134
W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_123
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
Strona Główna
FAQ
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
Strona Główna
FAQ
Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2456
Kto może zarejestrować się w Serwisie
Transakcyjny
m?
Strona Główna
FAQ
Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
W serwisie
transakcyjny
m mogą zarejestrować się:
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_104
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie
Transakcyjny
m?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
Strona Główna
FAQ
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Wszelkie zmiany danych zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie
Transakcyjny
m.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5272
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
W Serwisie
Transakcyjny
m można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261
Następna Strona