Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Oferta dla Ciebie
Zwiń
Fundusze inwestycyjne otwarte
Aktualne perspektywy funduszy
Generali Kapitał pod Ochroną
IKE/IKZE
Pracownicze Plany Kapitałowe
PPE dla pracowników
Oferta premium
Promocje
Dla firm
Zwiń
Pracownicze Plany Kapitałowe
Pracownicze Programy Emerytalne
Lokowanie środków firmowych
Asset Management
Generali Kapitał pod Ochroną
Rozwiązania indywidualne
Bankowość Spółdzielcza
Informacje
Zwiń
Jak kupować fundusze?
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Baza wiedzy
FAQ
Dokumenty
Aktualności
Po Ludzku o Pieniądzach
Z dzieckiem o pieniądzach
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Wirtualny Oddział
Kalkulatory emerytalne
Serwis Transakcyjny
Aplikacja mobilna
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Zostań naszym Agentem
Kadra
Kontakt
Zrównoważony rozwój
Kontakt dla mediów
Dla akcjonariuszy
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
34
Aktualności
21
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
4
Podstrony
0
FAQ
9
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez:
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_78
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Strona Główna
FAQ
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_119
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Strona Główna
FAQ
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
Strona Główna
FAQ
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/index.php/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271
Następna Strona