Szanowni Państwo,
od 15.06.2020 roku za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału będzie możliwe przeniesienie indywidualnego konta emerytalnego (IKE), indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego (IKZE) i pracowniczego programu emerytalnego (PPE) z innej instytucji finansowej do produktów IKE lub IKZE „Twoja Przyszłość”.
Umowę IKE lub IKZE „Twoja Przyszłość” mogą zawrzeć wyłącznie osoby spełniające warunki opisane w pkt. 3 Regulaminu produktów. Jeśli nie spełniają Państwo tych warunków zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych standardowych rozwiązań emerytalnych IKE i IKZE.
Do Wirtualnego Oddziału można trafić bezpośrednio przez link: https://wirtualnyoddzial.generali-investments.pl/.
Zapraszamy Państwa w dni robocze w godzinach 9.00-17.00.
Wirtualny Oddział to rozwiązanie najbliższe osobistemu odwiedzeniu punktu obsługi klienta. Przez łącze wideo rozmawiają Państwo z pracownikiem TFI, którego widać na ekranie. Przed rozpoczęciem połączenia trzeba przygotować dowód osobisty, ponieważ należy go pokazać w celu weryfikacji tożsamości. Aby móc się połączyć z Wirtualnym Oddziałem nie trzeba instalować żadnego oprogramowania, wystarczy komputer z dostępem do Internetu, działającym głośnikiem, mikrofonem i kamerą.