Wyniki wyszukiwania
Jak zamknąć rejestr?
Rejestr zamykany jest automatycznie po 60 dniach od momentu wycofania środków z subfunduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_87
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
Kto i na jakich zasadach może przystąpić do PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2331
Kto jest objęty PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2448
Komu przysługuje podwyższony roczny limit wpłat na IKZE?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_3939
Kiedy pojawia się wycena?
Wycena aktywów subfunduszy za bieżący Dzień Wyceny (D) jest dokonywana i publikowana w następnym Dniu (D+1), w oparciu o kursy zamknięcia rynków z Dnia Wyceny (D).
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_84
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_78
Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
W serwisie transakcyjnym mogą zarejestrować się:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_104
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_119
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117