Wyniki wyszukiwania
Gdzie znajdę informacje na temat polityki prywatności Generali Investments?
Najważniejsze zagadnienia związane z prowadzoną przez naszą firmę polityką prywatności zamieszczamy tutaj.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_150
Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
Chcąc złożyć zlecenie zamiany, wybierz opcję „Zlecenia", a następnie „Zamiana".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_126
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Czy korzystanie z Serwisu Transakcyjnego wiąże się z jakimiś opłatami?
Nie, Generali Investments nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z serwisu transakcyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_101
Czy Generali Investments posiada profile na portalach społecznościowych?
Działania Generali Investments można śledzić na serwisach:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_154
Gdzie znajdę informacje na temat transakcji, która została wykonana?
Do szczegółowego wyszukiwania przetworzonych transakcji służy opcja „Historia transakcji".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_131
Chciałbym korzystać z Serwisu Transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?
Małżonkowie mogą wspólnie korzystać z serwisu, jednak każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz rejestracyjny oraz posiadać odrębne dane identyfikacyjne.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_137
Gdzie trafią pieniądze pochodzące z wpłat na Twoje PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2440
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Chcę kupić fundusz akcyjny, a mam profil konserwatywny. Dlaczego nie jest to fundusz rekomendowany dla mnie?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_3819
Otrzymałem negatywny wynik ankiety. Co to oznacza?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_3821
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_123
Kto będzie dbał o bezpieczeństwo Twoich środków w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2441
Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2456
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Jakie fundusze wchodzą w skład parasola?
Wszystko publikujemy w informacjach o składzie parasola Generali Fundusze FIO oraz Generali Fundusze SFIO.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_151
Czy eksperci Generali Investments komentują wydarzenia ekonomiczne wpływające na Wasze fundusze?
Na naszej stronie internetowej zamieszczamy komentarze osób zarządzających funduszami.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_152
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_119
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
W co teraz inwestować?
Wybór funduszu jest decyzją indywidualną, związaną z okresem planowej inwestycji, celem inwestycji, akceptacją ryzyka.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_80
Jak mogę sprawdzić aktualny stan aktywów zgromadzonych w ramach PPE?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez Internet i korespondencyjnie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5270
Jak często i gdzie mogę sprawdzić wycenę jednostek uczestnictwa subfunduszy dostępnych w ramach PPE?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5277
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat subfunduszy dostępnych w ramach PPE u mojego pracodawcy?
Wszelkie informacje dotyczące subfunduszy (np. polityki inwestycyjnej, składu portfela itp.) są dostępne na stronie internetowej www.generali-investments.pl.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5278
Ile wynosi oplata za zarządzanie funduszem?
Opłata za zarządzanie jest różna i zależy od rodzaju subfunduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_89
Czy w ofercie Generali Investments znajdę plany oszczędzania?
Tak, w ofercie mamy Plan Systematycznego Oszczędzania oraz Plan Rentierski - Generali Rentier.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_95
Gdzie są publikowane materiały opisujące w co warto obecnie inwestować?
Aktualne perspektywy dla rozwiązań inwestycyjnych Generali Investments TFI oraz pozycjonowanie według kategorii funduszy publikujemy co miesiąc tutaj.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_153
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Wszelkie zmiany danych zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie Transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5272
Czy dokonując inwestycji w jednostki uczestnictwa subfunduszu Generali Euro/ Generali Dolar przy rozliczaniu podatku będę musiał samodzielnie przeliczać wartość dokonanych inwestycji na złote?
Nie, w przypadku inwestycji w jednostki uczestnictwa funduszy oraz subfunduszy walutowych odpowiednich przeliczeń kursów walut każdorazowo dokonuje fundusz. Odbywa się to bez udziału Uczestnika.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5588
Czy jeśli poza Generali Euro dokonam transakcji na jednostkach uczestnictwa innych subfunduszy, w ramach jednego funduszu parasolowego, wycenianych w złotych, dostanę dwie informacje PIT-8C?
Nie. W opisanym przypadku uczestnik otrzyma jedną informację PIT-8C.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5590
W jaki sposób ustalany jest „wynik” z inwestycji w Generali Euro/ Generali Dolar? Czym różni się on od ustalenia „wyniku” (dochodu) z inwestycji dla celów podatkowych?
W dużym uproszczeniu, „wynikiem” z inwestycji możemy nazwać różnicę pomiędzy kapitałem przeznaczonym na nabycie jednostek uczestnictwa a kwotą uzyskaną z ich odkupienia, w tej sytuacji wynik ustalany jest w walucie w jakiej denominowane są jednostki uczestnictwa danego subfunduszu/funduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5591
W jaki sposób zmiana kursu EUR/PLN wpływa na wysokość ewentualnego podatku z inwestycji w Generali Euro?
W przypadku inwestycji w fundusze walutowe, zmiana kursu waluty jest jednym z czynników wpływających na zwrot z inwestycji w przeliczeniu na złote i tym samym na wymiar należnego podatku.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5592
W jaki sposób zmiana kursu USD/PLN wpływa na wysokość ewentualnego podatku z inwestycji w Generali Dolar?
W przypadku inwestycji w fundusze walutowe, zmiana kursu waluty jest jednym z czynników wpływających na zwrot z inwestycji w przeliczeniu na złote i tym samym na wymiar należnego podatku.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5593
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
W Serwisie Transakcyjnym można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261