Wyniki wyszukiwania

Czy każdy pracownik może przystąpić do PPE? Do PPE może przystąpić każdy pracownik, który spełnia warunki stażu pracy ustalone w Umowie zakładowej (dokument dostępny jest do wglądu u pracodawcy). https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5251
Co to jest PPE? Pracowniczy Program Emerytalny (PPE) to forma grupowego oszczędzania na przyszłą emeryturę, organizowana przez pracodawcę. Przystąpienie do PPE jest dobrowolne. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5252
Jak mogę przystąpić do PPE? Chęć przystąpienia do programu należy zgłosić poprzez wypełnienie deklaracji oraz złożenie dokumentu do działu kadr. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5253
Czy pracownik może zadeklarować składkę dodatkową? Tak, każdy pracownik uprawniony do przystąpienia do PPE może zadeklarować składkę dodatkową. Składka jest potrącana przez pracodawcę z wynagrodzenia pracownika. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5257
Kiedy następuje zmiana alokacji w przypadku wybrania portfela modelowego life-cycle? Zmiana alokacji portfela modelowego ze względu na wiek pracownika następuje od początku roku kalendarzowego po roku, w którym uczestnik PPE osiągnął wiek kwalifikujący do kolejnego przedziału alokacji wpłaty. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5264
Gdzie oprócz działu kadr mogę uzyskać informacje odnośnie do PPE? W celu uzyskania informacji można skontaktować się z infolinią Towarzystwa pod numerem telefonu 22 355 46 71, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5273
Kiedy mogę wypłacić całość środków zgromadzonych w PPE? Wykonanie wypłaty całości środków z PPE może być zlecone przez pracownika po osiągnięciu 60. roku życia lub ukończeniu 55. roku życia i przedstawieniu decyzji o przyznaniu prawa do emerytury. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5276
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego? Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271