Wyniki wyszukiwania
Jakich czynności związanych z zarządzaniem rejestrem można dokonać przez Internet?
Przez Internet, za pośrednictwem serwisu transakcyjnego można:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_97
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie transakcyjnym:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
Hasła jednorazowe do autoryzacji zleceń możesz otrzymywać na jeden z poniższych sposobów:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_141
W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
Po podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu transakcyjnego w placówce sprzedaży na Twój adres korespondencyjny zostanie wysłana koperta z danymi do logowania - identyfikatorem i hasłem.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_140
Czy z Serwisu Transakcyjnego może korzystać również mój pełnomocnik?
Zgodnie z regulaminem serwisu transakcyjnego nie ma takiej możliwości.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_138
Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
Tak, po dokonaniu każdej transakcji generowane jest jej potwierdzenie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_127
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Jak możesz sprawdzić, ile pieniędzy jest już na Twoich PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2465
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Jak chronić komputer przed złośliwym oprogramowaniem?
Aby chronić swój komputer:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_143
Czy korzystanie z Serwisu Transakcyjnego wiąże się z jakimiś opłatami?
Nie, Generali Investments nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z serwisu transakcyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_101
Czy Generali Investments posiada profile na portalach społecznościowych?
Działania Generali Investments można śledzić na serwisach:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_154
Gdzie znajdę informacje na temat transakcji, która została wykonana?
Do szczegółowego wyszukiwania przetworzonych transakcji służy opcja „Historia transakcji".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_131
Chciałbym korzystać z Serwisu Transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?
Małżonkowie mogą wspólnie korzystać z serwisu, jednak każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz rejestracyjny oraz posiadać odrębne dane identyfikacyjne.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_137
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu. Następnie kliknij „Kup”, a potem – „Kup fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_122
Czy w Serwisie Transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
Tak. Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_134
W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_123
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2456
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_98
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_78
Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
W serwisie transakcyjnym mogą zarejestrować się:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_104
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
Jak mogę sprawdzić aktualny stan aktywów zgromadzonych w ramach PPE?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez Internet i korespondencyjnie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5270
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Wszelkie zmiany danych zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie Transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5272
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
W Serwisie Transakcyjnym można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261