Wyniki wyszukiwania
Jak zamknąć rejestr?
Rejestr zamykany jest automatycznie po 60 dniach od momentu wycofania środków z subfunduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_87
Czy mogę wycofać zlecenie już autoryzowane?
Nie ma takiej możliwości.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_129
Co umożliwia mi opcja „Lista zleceń oczekujących na autoryzację”?
Dzięki tej opcji możesz „przechowywać” operacje, których nie chcesz jeszcze przekazać do realizacji.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_130
Kto ma obowiązek prowadzić PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2143
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie transakcyjnym:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
Hasła jednorazowe do autoryzacji zleceń możesz otrzymywać na jeden z poniższych sposobów:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_141
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
W jakiej formie będą mi dostarczane kody jednorazowe do autoryzacji zleceń?
Autoryzacja odbywa się za pomocą kodu SMS wysyłanego na numer telefonu komórkowego wskazanego w formularzu rejestracyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_121
Kto i na jakich zasadach może przystąpić do PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2331
Kto jest objęty PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2448
Czy możesz się wypisać z PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2451
Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
Chcąc złożyć zlecenie zamiany, wybierz opcję „Zlecenia", a następnie „Zamiana".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_126
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Gdzie trafiają pieniądze ze składek PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2350
Otrzymałem negatywny wynik ankiety. Co to oznacza?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_3821
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
Co w sytuacji, gdy ukończyłeś 55 lat?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2449
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_98
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Czy kwota z rozliczenia będzie automatycznie zaczytywana w rozliczeniu rocznym?
Tak, na stronie e-Urzędu Skarbowego dostępny będzie wstępnie wypełniony PIT 38.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5423