Wyniki wyszukiwania
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Ile będziesz mieć PPK, jeśli jesteś zatrudniony(a) w kilku firmach?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2446
Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
Chcąc złożyć zlecenie zamiany, wybierz opcję „Zlecenia", a następnie „Zamiana".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_126
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu. Następnie kliknij „Kup”, a potem – „Kup fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_122