Wyniki wyszukiwania
Jakich czynności związanych z zarządzaniem rejestrem można dokonać przez Internet?
Przez Internet, za pośrednictwem serwisu transakcyjnego można:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_97
Czy można zawrzeć umowę na Plan Systematycznego Oszczędzania przez Internet?
Umowę Planu Systematycznego Oszczędzania możesz podpisać wyłącznie za pośrednictwem dystrybutorów.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_99
W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
Po podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu transakcyjnego w placówce sprzedaży na Twój adres korespondencyjny zostanie wysłana koperta z danymi do logowania - identyfikatorem i hasłem.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_140
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Jak chronić komputer przed złośliwym oprogramowaniem?
Aby chronić swój komputer:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_143
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Chcę kupić fundusz akcyjny, a mam profil konserwatywny. Dlaczego nie jest to fundusz rekomendowany dla mnie?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_3819
Otrzymałem negatywny wynik ankiety. Co to oznacza?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_3821
W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_123
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_98
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_78
Czy eksperci Generali Investments komentują wydarzenia ekonomiczne wpływające na Wasze fundusze?
Na naszej stronie internetowej zamieszczamy komentarze osób zarządzających funduszami.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_152
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę sprawdzić aktualny stan aktywów zgromadzonych w ramach PPE?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez Internet i korespondencyjnie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5270
Jak często i gdzie mogę sprawdzić wycenę jednostek uczestnictwa subfunduszy dostępnych w ramach PPE?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5277
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat subfunduszy dostępnych w ramach PPE u mojego pracodawcy?
Wszelkie informacje dotyczące subfunduszy (np. polityki inwestycyjnej, składu portfela itp.) są dostępne na stronie internetowej www.generali-investments.pl.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5278