Wyniki wyszukiwania
Gdzie znajdę wykaz punktów obsługi?
Wykaz wszystkich placówek, sprzedających nasze fundusze, dostępny jest tutaj.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_88
Czy można zawrzeć umowę na Plan Systematycznego Oszczędzania przez Internet?
Umowę Planu Systematycznego Oszczędzania możesz podpisać wyłącznie za pośrednictwem dystrybutorów.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_99
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
Czy pracownik może wypłacić pieniądze z PPK, zanim ukończy 60 lat?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2357
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Kod SMS otrzymałem z opóźnieniem? Jaka może być tego przyczyna?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4245
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
W jakich sytuacjach i na jakich warunkach pracownik może wypłacić pieniądze z PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2358
Czy jest ryzyko, że wypłata z PPK będzie mniejsza niż wpłata?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2455
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
W serwisie transakcyjnym mogą zarejestrować się:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_104
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_119
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
Gdzie oprócz działu kadr mogę uzyskać informacje odnośnie do PPE?
W celu uzyskania informacji można skontaktować się z infolinią Towarzystwa pod numerem telefonu 22 355 46 71, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5273
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat subfunduszy dostępnych w ramach PPE u mojego pracodawcy?
Wszelkie informacje dotyczące subfunduszy (np. polityki inwestycyjnej, składu portfela itp.) są dostępne na stronie internetowej www.generali-investments.pl.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5278
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271