Wyniki wyszukiwania
Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
Jeśli błędnie wpiszesz kod jednorazowy, możesz go wprowadzić ponownie - liczba prób jest ograniczona do 3.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_120
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Co się dzieje z pieniędzmi na PPK w przypadku rozwodu?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2464
Komu przysługuje podwyższony roczny limit wpłat na IKZE?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_3939
W jakich sytuacjach i na jakich warunkach pracownik może wypłacić pieniądze z PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2358
Ile PPK możesz mieć równocześnie?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2445
Co się stanie, jeśli zamknę moje IKE lub IKZE przed osiągnięciem wieku emerytalnego?
Jeśli potrzebujesz sięgnąć po zainwestowane pieniądze wcześniej, jest taka możliwość
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2967
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_98
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Czy mogę wypłacić środki zgromadzone w PPE przed osiągnięciem wieku emerytalnego lub nabyciem uprawnień emerytalnych?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5274
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271