Wyniki wyszukiwania
Gdzie znajdę informacje na temat transakcji, która została wykonana?
Do szczegółowego wyszukiwania przetworzonych transakcji służy opcja „Historia transakcji".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_131
Co w przypadku mojej śmierci? Jak wygląda dziedziczenie?
Podpisując umowę o IKE lub IKZE możesz wskazać osoby uprawnione do dysponowania zgromadzonymi oszczędnościami po Twojej śmierci.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2966
Co się stanie, jeśli zamknę moje IKE lub IKZE przed osiągnięciem wieku emerytalnego?
Jeśli potrzebujesz sięgnąć po zainwestowane pieniądze wcześniej, jest taka możliwość
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2967
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_98
W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan rejestru?
Informację o aktualnym stanie rejestru można uzyskać przez:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_78
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat subfunduszy dostępnych w ramach PPE u mojego pracodawcy?
Wszelkie informacje dotyczące subfunduszy (np. polityki inwestycyjnej, składu portfela itp.) są dostępne na stronie internetowej www.generali-investments.pl.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5278
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271