Wyniki wyszukiwania
Jaka jest opłata za umorzenie jednostek funduszu?
Towarzystwo zwalnia uczestników funduszu z ponoszenia opłat za odkupienie jednostek.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_83
W jaki sposób pobierana jest opłata za nabycie i ile wynosi maksymalnie?
Wysokość opłaty manipulacyjnej zależy od rodzaju subfunduszu i kwoty wpłaty.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_86
Jak zamknąć rejestr?
Rejestr zamykany jest automatycznie po 60 dniach od momentu wycofania środków z subfunduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_87
Jeżeli fundusz zarobił 15%, to czy to jest już wynik z potrąconą opłatą za zarządzanie?
Tak, ponieważ opłata za zarządzanie jest naliczana codziennie przed wyliczeniem wartości jednostki uczestnictwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_90
Na jakie numery kont należy wpłacać środki do poszczególnych subfunduszy?
Numery rachunków bankowych subfunduszy znajdują się tutaj.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_91
Jak powinien być opisany przelew?
Opisy przelewów znajdują się tutaj:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_92
W jaki sposób nabyć Pakiet Emerytura IKE & IKZE?
Szczegółowy opis procesu nabycia Pakietu Emerytura IKE & IKZE zamieszczony jest tutaj.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_93
Jakich czynności związanych z zarządzaniem rejestrem można dokonać przez Internet?
Przez Internet, za pośrednictwem serwisu transakcyjnego można:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_97
Czy można zawrzeć umowę na Plan Systematycznego Oszczędzania przez Internet?
Umowę Planu Systematycznego Oszczędzania możesz podpisać wyłącznie za pośrednictwem dystrybutorów.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_99
Gdzie znajdę opis polityki inwestycyjnej funduszu?
Tutaj zamieszczamy informacje dotyczące naszych funduszy.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_148
Gdzie znajdę informacje na temat podstawowych pojęć dotyczących inwestowania?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/gdzie-szukac-informacji#question_435
Czy na swój adres e-mail otrzymam potwierdzenie wypełnienia formularza rejestracyjnego?
Tak.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_105
Czy mogę zmienić identyfikator i hasło na bardziej przyjazne i łatwiejsze do zapamiętania?
Tak, zmiany takiej możesz dokonać, klikając „Zarządzanie kontem” w górnej części strony.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_118
Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
Jeśli błędnie wpiszesz kod jednorazowy, możesz go wprowadzić ponownie - liczba prób jest ograniczona do 3.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_120
Czy mogę wycofać zlecenie już autoryzowane?
Nie ma takiej możliwości.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_129
Co umożliwia mi opcja „Lista zleceń oczekujących na autoryzację”?
Dzięki tej opcji możesz „przechowywać” operacje, których nie chcesz jeszcze przekazać do realizacji.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_130
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
Kto ma obowiązek prowadzić PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2143
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie transakcyjnym:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
Hasła jednorazowe do autoryzacji zleceń możesz otrzymywać na jeden z poniższych sposobów:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_141
W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
Po Podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu transakcyjnego w placówce sprzedaży na Twój adres koresPondencyjny zostanie wysłana koperta z danymi do logowania - identyfikatorem i hasłem.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_140
Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
Tak, po dokonaniu każdej transakcji generowane jest jej potwierdzenie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_127
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
W jakiej formie będą mi dostarczane kody jednorazowe do autoryzacji zleceń?
Autoryzacja odbywa się za pomocą kodu SMS wysyłanego na numer telefonu komórkowego wskazanego w formularzu rejestracyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_121
Czym są PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2141
Kto i na jakich zasadach może przystąpić do PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2331
Kto jest zwolniony z tworzenia PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2332
Jakie obowiązki ma pracodawca w związku z PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2333
Jakie korzyści ma pracodawca w związku z wdrożeniem PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2334
Jakie korzyści z PPK ma pracownik?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2335
Jakie koszty wpłat do PPK ponosi pracownik ?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2337
Czy uczestnik PPK może obniżyć wysokość wpłaty podstawowej opłacanej przez siebie?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2338
Czy pracodawca ma prawo różnicować wysokość opłacanej przez siebie składki?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2340
Co jest podstawą wyliczania wpłat na PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2341
Co grozi pracodawcy, jeśli nie zawrze umowy o zarządzanie PPK w wyznaczonym terminie?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2344
Co grozi pracodawcy, jeśli będzie opóźniał zawarcie z pracownikiem umowy o prowadzenie PPK lub opóźniał wpłacanie składek lub nieprawidłowo prowadził dokumentację?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2345
Co grozi pracodawcy, jeśli nakłania pracowników do rezygnacji z uczestnictwa w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2348
Czy jest prowadzona ewidencja zawartych umów o zarządzanie PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2353