Wyniki wyszukiwania
W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
Po podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu transakcyjnego w placówce sprzedaży na Twój adres korespondencyjny zostanie wysłana koperta z danymi do logowania - identyfikatorem i hasłem.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_140
Kto będzie dbał o bezpieczeństwo Twoich środków w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2441
Jakie warianty oszczędzania mam dostępne w ramach PPE oferowanego przez pracodawcę?
W ramach PPE pracodawca może zaoferować Ci wariant oparty na modelu cyklu życia (lifecycle) lub wariant indywidualny.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5262
Kiedy następuje zmiana alokacji w przypadku wybrania portfela modelowego life-cycle?
Zmiana alokacji portfela modelowego ze względu na wiek pracownika następuje od początku roku kalendarzowego po roku, w którym uczestnik PPE osiągnął wiek kwalifikujący do kolejnego przedziału alokacji wpłaty.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5264
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat subfunduszy dostępnych w ramach PPE u mojego pracodawcy?
Wszelkie informacje dotyczące subfunduszy (np. polityki inwestycyjnej, składu portfela itp.) są dostępne na stronie internetowej www.generali-investments.pl.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5278
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
W Serwisie Transakcyjnym można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261