Wyniki wyszukiwania

Teraz jeszcze łatwiej zainwestujesz online Jeśli już jesteś naszym klientem, chcesz zainwestować w kolejny fundusz lub zrobić zmianę w obecnej inwestycji, ale nie masz dostępu online, ten artykuł jest dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie inwestujesz w naszym Towarzystwie to… ten artykuł także jest dla Ciebie. https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/teraz-jeszcze-latwiej-zainwestujesz-online

Opublikowany: 25.06.2021

Prosty i bezpieczny dostęp online do Twoich inwestycji Szybciej, zdalnie i bezpiecznie – potwierdzanie tożsamości za pomocą usługi mojeID i natychmiastowy dostęp online do Twojej inwestycji. Generali Investments TFI wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID. Usługa KIR zapewni klientom indywidualnym Towarzystwa dostęp do usług świadczonych online. https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/prosty-i-bezpieczny-dostep-online-do-twoich-inwestycji

Opublikowany: 25.05.2021

Zostaliśmy wpisani do ewidencji instytucji oferujących PPK Generali Investments TFI decyzją Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) zostało wpisane do ewidencji instytucji, które mogą oferować Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Wpis do ewidencji prowadzonej przez PFR otwiera drogę do prowadzenia PPK. https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/union-investment-tfi-wpisane-do-ewidencji-instytucji-oferujacych-ppk

Opublikowany: 29.05.2019

Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego? Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271