Wyniki wyszukiwania
Jeżeli fundusz zarobił 15%, to czy to jest już wynik z potrąconą opłatą za zarządzanie?
Tak, ponieważ opłata za zarządzanie jest naliczana codziennie przed wyliczeniem wartości jednostki uczestnictwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_90
Jakich czynności związanych z zarządzaniem rejestrem można dokonać przez Internet?
Przez Internet, za pośrednictwem serwisu transakcyjnego można:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_97
Czy mogę zmienić identyfikator i hasło na bardziej przyjazne i łatwiejsze do zapamiętania?
Tak, zmiany takiej możesz dokonać, klikając „Zarządzanie kontem” w górnej części strony.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_118
Jakie obowiązki ma pracodawca w związku z PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2333
Jakie zasady obowiązują przy określaniu wpłat dodatkowych?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2339
Co grozi pracodawcy, jeśli nie zawrze umowy o zarządzanie PPK w wyznaczonym terminie?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2344
Czy jest prowadzona ewidencja zawartych umów o zarządzanie PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2353
Kto zgłasza umowę o zarządzanie do ewidencji PFR?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2354
Jakie są opłaty za IKE lub IKZE?
W naszym Towarzystwie nie pobieramy opłat za otwarcie IKE i IKZE.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2975
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
Jak wygląda proces zawarcia umowy o zarządzanie PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2349
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Co to jest PPE?
Pracowniczy Program Emerytalny (PPE) to forma grupowego oszczędzania na przyszłą emeryturę, organizowana przez pracodawcę. Przystąpienie do PPE jest dobrowolne.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5252
Opłata za zarządzanie – co to jest?
Opłata za zarządzanie jest wynagrodzeniem Towarzystwa za zarządzanie aktywami funduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5266
Ile wynosi oplata za zarządzanie funduszem?
Opłata za zarządzanie jest różna i zależy od rodzaju subfunduszu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/pytania-ogolne#question_89