Wyniki wyszukiwania

Gdzie oprócz działu kadr mogę uzyskać informacje odnośnie do PPE? W celu uzyskania informacji można skontaktować się z infolinią Towarzystwa pod numerem telefonu 22 355 46 71, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5273
Kiedy mogę wypłacić całość środków zgromadzonych w PPE? Wykonanie wypłaty całości środków z PPE może być zlecone przez pracownika po osiągnięciu 60. roku życia lub ukończeniu 55. roku życia i przedstawieniu decyzji o przyznaniu prawa do emerytury. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5276
Jak zacząć inwestować? 4 kroki do celu W jaki sposób gospodarować pieniędzmi, aby uzyskać oszczędności, które można przeznaczyć na inwestycje? To wcale nie musi być trudne. Sprawdź 4 kroki, jak od planowania budżetu domowego przejść do inwestowania i zacznij tworzyć swoje finansowe fundamenty. https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/jak-zaczac-inwestowac-4-kroki-do-celu

Opublikowany: 17.09.2021

Pracownicze Programy Emerytalne PPE to Pracownicze Programy Emerytalne. Są jednym z trzech elementów trzeciego filaru, po IKE – indywidualnym koncie emerytalnym, oraz IKZE – indywidualnym koncie zabezpieczenia emerytalnego. Od reszty filaru PPE wyróżnia się tym, iż ma charakter grupowy – jest to rozwiązanie dla całych zakładów pracy. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/pracownicze-programy-emerytalne
PPE dla pracowników PPE to Pracownicze Programy Emerytalne. Są jednym z trzech elementów trzeciego filaru, po IKE – indywidualnym koncie emerytalnym, oraz IKZE – indywidualnym koncie zabezpieczenia emerytalnego. Od reszty filaru PPE wyróżnia się tym, iż ma charakter grupowy – jest to rozwiązanie dla całych zakładów pracy. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/ppe-dla-pracownikow
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego? Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online. https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271