Wyniki wyszukiwania
                            Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
                            
                        
                    
                            Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
                        
                            Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
                            
                        
                    
                            Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie transakcyjnym:
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
                        
                            W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
                            
                        
                    
                            Hasła jednorazowe do autoryzacji zleceń możesz otrzymywać na jeden z poniższych sposobów:
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_141
                        
                            Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
                            
                        
                    
                            Tak, po dokonaniu każdej transakcji generowane jest jej potwierdzenie.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_127
                        
                            Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
                            
                        
                    
                            Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
                        
                            Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
                            
                        
                    
                            Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
                        
                            Co to jest Serwis Transakcyjny?
                            
                        
                    
                            Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
                        
                            Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
                            
                        
                    
                            
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
                        
                            W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
                            
                        
                    
                            Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
                        
                            Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
                            
                        
                    
                            Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
                        
                            Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
                            
                        
                    
                            Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu. Następnie kliknij „Kup”, a potem – „Kup fundusz”.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_122
                        
                            Czy w Serwisie Transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
                            
                        
                    
                            Tak. Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_134
                        
                            W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
                            
                        
                    
                            Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_123
                        
                            Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
                            
                        
                    
                            
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
                        
                            Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
                            
                        
                    
                            
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2456
                        
                            Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
                            
                        
                    
                            W serwisie transakcyjnym mogą zarejestrować się:
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_104
                        
                            Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
                            
                        
                    
                            Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
                        
                            Jak mogę zmienić swoje dane?
                            
                        
                    
                            
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
                        
                            W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
                            
                        
                    
                            Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
                        
                            Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
                            
                        
                    
                            W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
                        
                            Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
                            
                        
                    
                            Wszelkie zmiany danych zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie Transakcyjnym.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5272
                        
                            Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
                            
                        
                    
                            W Serwisie Transakcyjnym można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
                            https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261
                        
                         pl
pl  en
                                                                    en
                                                                