Wyniki wyszukiwania
Towarzystwo zmienia nazwę na Generali Investments TFI
Generali Investments TFI S.A. zostało dziś wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego jako nowa nazwa Towarzystwa.
Zmiana ta jest konsekwencją transakcji zawartej 18 czerwca 2019 pomiędzy Grupą Generali a Union Asset Management Holding AG.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/union-investment-tfi-zmienia-nazwe-na-generali-investments-tfi
Opublikowany: 22.08.2019
Jak zarabiać na wzrostach akcji, będąc ostrożnym?
Każdy chciałby zyskiwać jak najwięcej, nie narażając się przy tym na ryzyko. Niestety jest to niewykonalne, gdyż każda forma inwestowania niesie za sobą mniejsze lub większe ryzyko. Ostateczny wynik zależy od wielu składowych – również od zachowania w sytuacji większej zmienności.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/jak-zarabiac-na-wzrostach-akcji-bedac-ostroznym
Opublikowany: 13.05.2021
Teraz jeszcze łatwiej zainwestujesz online
Jeśli już jesteś naszym klientem, chcesz zainwestować w kolejny fundusz lub zrobić zmianę w obecnej inwestycji, ale nie masz dostępu online, ten artykuł jest dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie inwestujesz w naszym Towarzystwie to… ten artykuł także jest dla Ciebie.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/teraz-jeszcze-latwiej-zainwestujesz-online
Opublikowany: 25.06.2021
Nowe funkcje w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym
Aplikacja mobilna Generali Investments TFI S.A. i serwis transakcyjny zyskały nowe funkcje.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/nowe-funkcje-w-aplikacji-mobilnej-i-serwisie-transakcyjnym
Opublikowany: 05.06.2023
NOWOŚĆ! Generali Kapitał pod Ochroną
Program Generali Kapitał pod Ochroną to rozwiązanie finansowe odpowiadające na obecne oczekiwania dużej grupy klientów, którzy po doświadczeniu zmienności na rynku oprócz stopy zwrotu z funduszu inwestycyjnego cenią także możliwość skorzystania z ochrony zainwestowanych środków.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/nowosc-generali-kapital-pod-ochrona
Opublikowany: 21.11.2023
Generali Kapitał pod Ochroną już od 5000 zł
Generali Kapitał pod Ochroną, nasz nowy produkt inwestycyjny, jest już dostępny online dla klientów indywidualnych. Dodatkowo od teraz z niższą wpłatą – od 5000 złotych.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/generali-kapital-pod-ochrona-juz-od-5-000-zl
Opublikowany: 18.03.2024
Nowości w IKE i IKZE
Emerytura może wydawać się wciąż odległym tematem, ale warto o niej myśleć już teraz. Oszczędzanie środków na jesień życia pozwoli w przyszłości ograniczyć zmartwienia o kwestie finansowe. Indywidualne Konto Emerytalne (IKE) i Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) to dwa produkty, które pozwalają samodzielnie odkładać pieniądze na emeryturę w formie inwestycji w fundusze inwestycyjne.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/nowosci-w-ike-i-ikze
Opublikowany: 06.06.2024
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq#question_136
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie transakcyjnym:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
Hasła jednorazowe do autoryzacji zleceń możesz otrzymywać na jeden z poniższych sposobów:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_141
Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
Tak, po dokonaniu każdej transakcji generowane jest jej potwierdzenie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_127
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Powrót do nowej normalności
Rządy powoli, w obawie przed potencjalną drugą falą epidemii, odmrażają gospodarki, a na ulicach pojawia się coraz większy ruch. Czy te obserwacje odzwierciedlają stan faktyczny i czy możemy liczyć na powrót do normalności, jaką znamy?
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/powrot-do-nowej-normalnosci
Opublikowany: 21.05.2020
Inwestuj nie wychodząc z domu
Finanse to obszar życia, nad którym zawsze należy mieć kontrolę – niezależnie od warunków zewnętrznych. Jednak kanały internetowe to dla wielu osób nowa, niezbadana wcześniej ścieżka. Jak zacząć, żeby się nie zrazić? Obecnie jest dobry moment, aby na spokojnie w zaciszu domowym zobaczyć, jakie są możliwości zdalnego inwestowania i co właściwie kryje się pod tym pojęciem. Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami lokowania pieniędzy w fundusze bez wychodzenia z domu.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/dobry-czas-na-zdalne-inwestowanie
Opublikowany: 15.06.2020
Zmiany w portfelach na dłużej
Wraz z oficjalnymi informacjami o kontynuacji nauki zdalnej także po wakacjach, wszyscy zaczynamy zdawać sobie sprawę, że jeszcze przynajmniej przez jakiś czas nie wrócimy do czasów „przed koronawirusem”. Konieczne zmiany właściwie w każdej dziedzinie życia mają oczywiście wpływ także na to, co się dzieje w naszych portfelach.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/zmiany-w-portfelach-na-dluzej
Opublikowany: 19.06.2020
Ożywienie na rynku papierów skarbowych
Końcówka wakacji na rynkach długu charakteryzowała się zwiększeniem aktywności banków centralnych i ożywieniem na rynku papierów skarbowych.
https://generali-investments.pl/contents/display-article/klient-indywidualny/ozywienie-na-rynku-papierow-skarbowych
Opublikowany: 17.09.2020
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń po każdej transakcji?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2178
W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń na elektroniczne?
Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_128
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu. Następnie kliknij „Kup”, a potem – „Kup fundusz”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_122
Czy w Serwisie Transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
Tak. Możesz to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do systemu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_134
W jaki sposób mogę zrobić wpłatę z tytułu zakupu jednostek uczestnictwa wybranego subfunduszu?
Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_123
Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_4246
Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2456
Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
W serwisie transakcyjnym mogą zarejestrować się:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_104
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Podstawowe pojęcia - S
Serwis Transakcyjno-Informacyjny (Serwis Transakcyjny), stopa zwrotu, subfundusz
https://generali-investments.pl/contents/display-base/5464
Podstawowe pojęcia - O
Obligacje, odchylenie standardowe, odkupienie, opłata manipulacyjna, oszczędzanie
https://generali-investments.pl/contents/display-base/5485
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Wszelkie zmiany danych zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie Transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5272
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
W Serwisie Transakcyjnym można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261