Kariera

Pracuj razem z nami

Jako Generali Investments TFI, od 1995 roku dostarczamy innowacyjne rozwiązania inwestycyjne, takie jak np. fundusze i portfele asset management. Nasza praca obejmuje różnorodne obszary, m.in. Zarządzanie Funduszami Inwestycyjnymi, Rozwój Produktów, Wycena Funduszy, Obsługa Klienta. Dzięki zaangażowaniu naszych zespołów, obecnie satysfakcję znalazło już 160 tysięcy inwestorów, z którymi każdego dnia budujemy partnerskie relacje.

Pobierz nasz Culture Book i dowiedz się więcej o naszej codziennej pracy, kulturze organizacyjnej czy opcjach rozwoju.

Benefity


Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności techniczne, interpersonalne oraz menadżerskie
Prywatna opieka medyczna z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
Projekty międzynarodowe pod skrzydłami ekspertów z Grupy Generali
Praca w modelu hybrydowym
Darmowe wsparcie terapeutyczne dostępne w godzinach pracy
Ubezpieczenie grupowe i zniżki na produkty Generali
Platforma MyBenefit, karty MultiSport i FitProfit 
Przyjazne psom oraz środowisku biuro z przestrzeniami do pracy kreatywnej
Program „Spokojny powrót z Generali” wpierający rodziców
Program well-beingowy #Dbamosiebie
Siłownia w biurze
Program emerytalny i dodatkowe świadczenia socjalne 

Proces rekrutacji krok po kroku


1
Aplikacja online
Wybierz interesujące Cię stanowisko i wyślij do nas CV. Chętnie zapoznamy się z Twoim doświadczeniem.
2
Wywiad telefoniczny
Ten etap umożliwi Ci lepsze poznanie stanowiska i naszej firmy. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania odnośnie dalszego procesu rekrutacji.
3
Rozmowa rekrutacyjna
Po wstępnej rozmowie zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne (zdalnie lub do naszego biura). To okazja do opowiedzenia o swoim doświadczeniu, planach rozwoju i zadania kolejnych pytań odnośnie stanowiska pracy.
4
Propozycja współpracy
Złożymy Ci ofertę zgodną z tym, co ustaliliśmy podczas procesu rekrutacji i przekażemy wszystkie istotne informacje dotyczące zatrudnienia.
5
Witamy w Generali Investments TFI
Od teraz jesteś częścią naszego zespołu. Już wkrótce rozpoczniesz z nami proces onboardingu, czyli powitamy Cię na pokładzie i wyposażymy w przydatne informacje.
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie i aktualizacja procedur sprzedaży
  • Obsługa klientów bezpośrednich TFI
  • Koordynacja i odpowiadanie na reklamacje uczestników funduszy
  • Odpowiadanie na pisma, maile otrzymywane od klientów
  • Prowadzenie szkoleń pracowników zewnętrznej infolinii
  • Przeprowadzanie audytu rozmów zewnętrznej infolinii
  • Utrzymywanie relacji i ścisła współpraca z Agentem Transferowym
  • Aktywny udział w projektach biznesowych prowadzonych w TFI


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w branży finansowej – preferowane w TFI
  • Dokładność, samodzielność i sumienność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

 

To oferujemy:

  • Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności, dopasowanych do potrzeb i konkretnych wyzwań biznesowych
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych
  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
  • Darmowe wsparcie terapeutyczne, dostępne w godzinach pracy
  • Ubezpieczenie grupowe i zniżki na ubezpieczenia indywidualne
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej, na której można wykupić m.in. kartę MultiSport lub bilety do kina czy teatru w preferencyjnych cenach
  • Promocje na abonament w T-Mobile oraz produkty Philips

 

O nas

W Generali Investments TFI tworzymy partnerską, otwartą i włączającą kulturę pracy. Stawiamy na współpracę, doceniamy różnorodność, inicjatywę i zaangażowanie. U nas możesz być sobą, korzystać z własnych talentów i rozwijać swoje mocne strony.