Wyniki wyszukiwania
Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
Aby bezpiecznie poruszać się po serwisie transakcyjnym:
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_142
Gdzie znajdę informacje na temat transakcji, która została wykonana?
Do szczegółowego wyszukiwania przetworzonych transakcji służy opcja „Historia transakcji".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_131
Chciałbym korzystać z Serwisu Transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?
Małżonkowie mogą wspólnie korzystać z serwisu, jednak każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz rejestracyjny oraz posiadać odrębne dane identyfikacyjne.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_137
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Czy jest ryzyko, że wypłata z PPK będzie mniejsza niż wpłata?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2455
Ile zarobisz w PPK? Jakie będzie oprocentowanie w PPK?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppk-dla-pracownika#question_2456
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_119
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5271
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Wszelkie zmiany danych zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie Transakcyjnym.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5272
Czy mogę zarządzać swoimi środkami w PPE?
W Serwisie Transakcyjnym można złożyć samodzielnie większość oświadczeń w formie on-line.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/ppe#question_5261
Kiedy otrzymam po raz pierwszy informację PIT 8C?
Jeżeli w 2024 roku uczestnik wykona transakcję odkupienia/umorzenia/konwersji jednostek uczestnictwa, PIT 8C otrzyma do końca lutego 2025 r.
https://generali-investments.pl/contents/pl/klient-indywidualny/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5415